mardi, août 08, 2006

"Me Juliiie" - Ali G

In exactly 20 days I'll be on my way home. GAH!
It's sad to say, but most of the people who left Scudamore's are forgotten quickly because the staff changes so much. It'll probably be the same when I leave... Do I deserve a goodbye party and a paddle signed by everyone after 4 months of work?
J'avais trop mal à gorge pour faire 5 tours aujourd'hui alors j'ai accepté d'être tout-chauffeur. J'ai quand même fini par faire 3 tours! Ow... J'ai presque perdu ma voix. Dans l'après-midi, irish Kate a passé le test pour être chauffeur, (elle est caissière depuis des mois). C'était pas mal drôle de la voir aller, elle a rentré dans le mur. Plus tard, alors qu'elle se pratiquait avec des amis, mes touristes ont accepté que je la "bump", c'était pas mal drôle. Le dernier tour était un tour privé avec un petit couple romantique, c'est plus léger et plus rapide.
I was picked up by Vero and Andrew at my place at 6pm, and I had a nice dinner, watching the Ali G movie. And I saw the Me Julie! video with Shaggy. It's crap, really! I'm still "MeJulie", at work. I FINALLY called my Mom and talked almost for an hour. (Last time we talked was July 3rd... oops!)

Aucun commentaire: